نسخه نهایی و اورجینال Windows XP Service Pack 3 عرضه شد

 

 

 

تفاوتهای اساسی ویندوز XP سرویس پک 3 :
- برخورداری از تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست . ( مایکروسافت از زمان عرضه Service Pack2 تا Service Pack3 صدها آپدیت و عیب یاب یا Patch عرضه کرده است )

- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا که برای مشکل حفره های امنیتی نرم افزارهای قدیمی بسیار مفید است.

- ویژگی Network Access Protection که در دو سیستم عامل ویندوز سرور 2008 و ویندوز ویستا گنجانده شده بود و تکنولوژی جدید مایکروسافت برای کنترل دسترسی یک سیستم در شبکه از لحاظ سلامتی و در دست داشتن دیگر امکانات کنترلیست .


- ویژگی black hole router detection .
- برخورداری از نرم افزار قدرتمند مدیریت عکس Windows Imaging Component همانند ویندوز ویستا با پشتیبانی از Codec های تصویری اکثر کمپانی های بزرگ سازنده برای هرچه زیباتر نشان دادن تصاویر .

- وجود Microsoft® Management Console (MMC) 3.0 و Microsoft Core XML Services 6.0 (MSXML6) نسخه های جدید از این دو بخش حرفه ای در ویندوز اکس پی .

- وجود Microsoft Kernel Mode Cryptographic Module .

- ویژگی Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.5 .
- ویژگی Digital Identity Management Service (DIMS) .
- وجود ویژگی Peer Name Resolution Protocol (PNRP) 2.1 .
- وجود Wi-Fi Protected Access 2 (WPA2) .

نکته اینکه Build یا نسخه ساخت این ویندوز 5512 است و به هیچ عنوان Beta یا Release Candidate نمی باشد.

نمونه به روز شده ویندوز اکس پی
این نرم افزار احتیاجی به توضیح و توصیف ندارد زیرا برای همه آنهایی که با کامپیوتر کار می کنند آشنا هست. با این تفاوت که این نسخه از ویندوز اکس پی به همراه سرویس پک 3(Service Pack 3) می باشد ک هباعث کارایی بهتر و بیشتر ویندوز اکس پی شده است لازم به ذکر است که این نسخه Bootable بوده و به همراه روش نصب نیز می باشد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.
لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.
تحویل درب منزل و محل کار سپس پرداخت هزینه به مامور پست

این محصول به صورت اورجینال عرضه میشود

فروشنده: بهترین کلکسیونها

قیمت: 6,500 تومان

روش خرید: برای خرید نسخه نهایی و اورجینال Windows XP Service Pack 3 عرضه شد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد