بابیلون

Babylon Pack 2008 مجموعه ای بی نظیر, فوق العاده و کامل از نرم افزار مترجم, دیکشنری , دایره معارف و اطلس جهان ( babylon ) همراه با تمامی واژه نامه ها و دایره معارف های مفید و غنی سایت سازنده است که همه و همه در قالب یک مجموعه ی بی همتا از سوی سایت P30World در قالب پکیجی جدید و بسیار کامل تر از آنچه توسط سایت در سال گذشته عرضه شده بود، گرد آوری شده است .
این محصول برای تمامی کاربران عزیز از هر رده سنی و تحصیلاتی مفید و قابل استفاده است و وجودش مکمل هر سیستم و اطلاعات هر کاربریست و شما را در تمامی زمینه ها بی نیاز از اطلاعات جانبی می کند !
Babylon نام قدرتمندترین و محبوبترین نرم افزار دیکشنری هوشمند و آنلاین حال حاضر دنیای کامپیوتر است که با گستردگی فراوان دیکشنری ها و فرهنگ های لغاتش که از مرز چند هزار دیکشنری به 75 زبان زنده دنیا نیز فراتر رفته , به محبوبیت بسیار فراوانی دست یافته است . این ابزار برای شما امکان ترجمه ی سریع تمامی متون , Email ها , صفخات وب , پیامهای و .... را تنها با یک کلیک موس فراهم می کند‌! بلی تنها با یک کلیک کوچک بر روی کلمه ی مورد نظر شما فورا تمامی ترجمه های مربوطه به لغت حاصل را در دیکشری های موجود در Babylon مشاهده می کنید .( دارای دیکشنری های فارسی - انگلیسی و سایر زبان ها )
مجموعه Babylon Pack 2008 متشکل از چیست ؟
- آخرین نسخه و نسخه 7.0 از نرم افزار Babylon همراه با کرک معتبر برای رجیستر و استفاده مادام العمر !
- بیش از 500 لغتنامه تخصصی سایت Babylon متشکل از دیکشنری های تخصصی و دیشنری های مترجم اکثر زبانهای رایج دنیا به یکدیگر به خصوص دیکشنری های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی !
- پکیج عظیم دیکشنری های سخنگوی شرکت Lingvosoft شامل دیکشنری های مترجم سخنگوی 25 زبان زنده دنیا !
- دیکشنری Babylon مخصوص نصب بر روی Pocket PC همراه با تمامی دایره المعارف ها !
- قابلیت آپدیت و دیکشنری آنلاین و حتی مترجم متن آنلاین هنگام اتصال به اینترنت همانند یک کاربر حقیقی و رجیستر شده بابیلون !
برخی از دیکشنری ها و فرهنگ های لغت مختلف گرد آوری شده در مجموعه Babylon Pack 2008 :
دیکشنری های مرتبط با ترجمه ی زبان های گوناگون دنیا:
دیکشنری هایی برای ترجمه ی زبان انگلیسی به هر یک از زبان های فارسی, انگلیسی, آفریقایی, آلبانیایی, سرخ پوستی, بلغاری, کروات, دانمارکی, هلندی, اسپرانتو, استونیایی, فنلاندی, فرانسوی, آلمانی, یونانی, مجاری, اندونزیایی, ایتالیایی, کردی, لاتین, زبان مالای, زبان نوران, نروژی, لهستانی, پرتغالی, رومانیایی, روسی, اسلونیایی, اسپانیولی, زبان سواحیلی, سوئدی, ترکی, عربی, زبان Uighur, اوکراینی, زبان هبرو, کره ای, چینی, و بسیاری زبانهای دیگر رایج دنیا .....
دیکشنری هایی برای ترجمه ی زبانهای مختلف رایج در تمامی دنیا مانند فارسی, بلغاری, کروات, دانمارکی, هلندی, اسپرانتو, فنلاندی, فرانسوی, آلمانی, یونانی, اندونزیایی, ایتالیایی, لاتین, نروژی, لهستانی, پرتغالی, رومانیایی, روسی, اسلونیایی, اسپانیولی, عربی, زبان Uighur, اوکراینی, زبان هبرو, پاکستانی وصربستانی و ........ به زبان بین المللی رایج در تمام دنیا یعنی همان زبان انگلیسی .
دیکشنری های گوناگون برای تبدیل زبانهای رایج دنیا به یکدیگر .
و ......
ویژگی های جدید افزوده شده به Babylon Translator 7.0 :
Spell check for Hotmail, Gmail, Blogs, Online forms and more : ویژگی منحصر به فرد غلط یابی آنی که به محض تایپ نا صحیح عبارتی در یکی از محیط های اینترنتی رایج، نرم افزار خود به خود عبارت اشتباه تایپ شده شمات را پیدا کرده و شما را مطلع می سازد ! این ویژگی در برای 15 زبان زنده دنیا عملیست .
Auto completion : ویژگی تایپ خودکار ادامه کلمه در صورتی که شما تایپ صحیح آن را نمی دانید و نرم افزار به طور خودکار اداه عبارت را پیدا و تاپ می کند !
Smart Dictionary : ویژگی دیکشنری فوق هوشمند که بلافاصله زبانی را که شما تایپ کرده اید را شناسایی کرده و در محیط اینترنت و دیتابیس سایت بابیلون به جستجو میان تمامی دیکشنری های آن زبان می پردازد !
Customization : ظاهری بسیار زیباتر و انطاف پذیر تر در قیاس با نسخه های پیشین که به هر رنگ و سایز و مدلی که مایل باشید محیط دیکشنری را تغییر می دهید !
LingoZ : ویژگی منحصر به فرد دسترسی و جستجو در پایگاه بزرگ LingoZ، پروژه ی ابر دیکشنری دنیا که در حال حاضر 4,487,320 عبارت را شامل می شود !
سایر ویژگی ها :
Single Click activation : سرعت بالای عکس العمل و اجرای عملیت نرم افزار به صورت فوق العاده ای بالاست با تنها با یک کلیک بر روی کلمه ی مورد نظر در هر یک از محیط های متنی رایج در ویندوز , صفحه ی ترجمه ی این نرم افزار به سرعت باز شده و معنی لغت مورد نظر را در دیکشنری های مختلف به شما می دهد .
مترجم متن Babylon ! : این بخش از نرم افزار Babylon قادر به ترجمه ی متون به 17 زبان زنده ی دنیاست ! بلی این ویژگی جدید دیکشنری ترجمه ی متون را برای شما بسیار ساده می کند تنها کافیست که بر روی یک کلمه از جمله ی مورد نظر کلیک کنید تا Babylon به صورت هوشمند کل جمله را تشخیص داده و برای شما به زبان مورد نظر ترجمه کنید . بنابراین نیازی به انجام عملیا اضافی Copy/Paste نیست . البته از آنجا که هیچ گاه ابزارهای مترجم متن ترجمه ی 100% دقیقی را در مقایسه با ترجمه ی انسانی ارائه نمی دهند , این ابزار جدید تنها به شما کمک بسیاری می کند تا با متن مورد نظر از زبانی که تا حد بالایی آشنایی پیدا کنید .
مشاهده ی نتایج در مطرح ترین مراجع ترجمه و اطلس دنیا : این نرم افزار به شما امکان آن را می دهد تا دیکشنری ها و اطلس های قدرتمند و مطرح دنیا مانند Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Michaelis, Van-Dale و .... را به راحتی در سیستم خود داشته باشید و با یک کلیک به این منابع گرانبها دست یابید .
Wikipedia content : این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد تا با یک کلیک نتیجه جستجوی خود را در اطلس بزرگ و چند رسانه ای قدرتمند Wikipedia به 9 زبان زنده ی دنیا و در میان میلیون ها مقاله مشاهده نمایند !
Translation in 75 languages - ترجمه ی لغات از 75 زبان زنده ی دنیا به یکدیگر !
دیتابیس حال حاضر وب سایت Babylon دارای بیش از 1300 لغت نامه ی کوچک و بزرگ از 75 زبان زنده ی دنیاست که به طور مداوم بر تعدادشان نیز افزوده خواهد شد . دارای 25 دیکشنری حرفه ای 13 زبان رایج دنیا که توسط تیم اختصاصی زبانشناسی Babylon تهیه شده اند می باشد . زبانهای English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish .
Unit Conversions - تبدیل تمامی واحد ها به یکدیگر :
نسخه ی 6.0 از این مترجم قدرتمند نیز ویژگی مفید تبدیل واحد های خود را حفظ کرده است و قادر به تبدیل هر واحد طولی و وزنی و .... به یکدیگر است . با خبر بودن از آخرین تغییرات دنیای ارز و تبدیل واحد پول کشورهای مختلف جهان به یکدیگر نیز از ویژگی های خوب این بخش از نرم افزار است .
Writing Tools for English : همانطور که نسخه های پیشین Babylon دارای ویژگی مشهور به Correct بودند , نسخه ی جدید این نرم افزار نیز دوباره از این ویژگی سود می برد و لغت مشابه اشتباه تایپ شده ی شما را به صورت هوشمند به شما نشان می دهد .
Spelling Alternatives : ویژگی تلفظی Babylon که قادر به خواندن لعات برای آشنایی هر چه بهتر کاربر با تلفظ صحیح است .
دیکشنری های مختلف فارسی در زمینه های مختلف برای علاقمندان :
فرهنگ های لغت مختلف و بسیار قدرتمند انگلیسی به فارسی.
فرهنگ های لغت مختلف و قدرتمند فارسی به انگلیسی .
دیکشنری فارسی مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات .
اطلس قدرتمند فارسی مرتبط با کامپیوتر .
فرهنگ لغت روسی به فارسی قدرتمند .
فرهنگ لغت سوئدی به فارسی قدرتمند .
مرجع کامل Error های مودم در قالب یک دایره معارف فارسی قدرتمند .
مرجع کامل Error های مودم در قالب یک دایره معارف فارسی قدرتمند .
مرجعی فارسی و مناسب برای Visual Basic 6.0 و کتابخانه ی آن .
مرجعی و دیکشنری فارسی و مناسب برای حقوق و حقوق دانان .
دایره معارف قدرتمند اشعار حافظ به زبان انگلیسی نیز ابزاری ارزشمند در این مجموعه است .
و .....
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف و مرجع در زمینه های گوناگون :
دایره معارف های غنی اختصارات و حروف اختصاری رایج در تمامی زمینه ها برای مثال دایره معارف های حروف اختصاری در زمینه های علوم فضایی و هواپیما, اینترنت و دنیای چت , دامنه های اینترنتی, انرژی هسته ای, علم الکترونیک, علوم طبیعی, علوم ارتباطی و مخابرات, نرم افزار قدرتمند مهندسی و ......
اطلس های قدرتمند و مراجع بزرگ غنی آنلاین و آفلاین دنیا مانند اطلس قدرتمند و رایگان و فوق العاده ی Wikipedia, اطلس در مورد ماهیها, اطلسی در مورد تمامی اطلاعاتی که باید دانست, اطلسی در مورد طب, اطلس در مورد اسطوره ها و .......
دیکشنری ها و فرهنگ های لغت آماری, تحقیقاتی و ...
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف در زمینه های هنر و علوم انسانی :
دایره معارف هایی در مورد اجناس آنتیک , کتب و ادبیات , رقص, طراحی های هنری, تاریخ , زبان شناسی , موزه و گالری, موسیقی, مردم, فلسفه, تئاتر و هنرهای بصری .
از این بین می تان به دایره معارف های قدرتمند گیتار, تمبر, دیکشنری عبارات و اصطلاحات پست مدرن, اصطلاحات موسیقی, اصطلاحات رقص, معماری, اطلاحات فلامنکو و .... اشاره کرد .
دیکشنری پیشرفته ی اسلامی , دیکشنری های زبان شناسی مختلف و دیکشنری عبارات شکسپیر و دیکشنری ضرب المثل ها همراه با ده ها لغت نامه ی مفید و کاربردی از دیگر دایره معارف های مفید و قدرتمند این بخش هست .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف در زمینه های تجارت و اقتصاد :
از زیر مجموعه های این سری دایره معارف ها می توان به بانکداری, سرمایه گذاری, مدیریت, بازارداری و تبلیغات , مالیات و صنعیت تجارت اشاره کرد .
دیکشنری های قدرتمندی چون دایره معارف قدرتمند اقتصاد,تجارت وحقوق , دایره معارف تبلیغات عمومی, بنگاه داری ,واحد پول کشورهای جهان و فرهنگ لغت صنعت دیجیتالی تلویزیون همراه با تعدادی دیکشنری مفید و کاربردی دذیگر اشاره کرد .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با کامپیوتر و اینترنت :
دایره معارف های گوناگونی در زمینه ی علوم کامپیوتر, ارتباطات و شبکه, بازی, گرافیک, سخت افزار, اینترنت, مالتی مدیا و نرم افزار در این رده بندی موجود هستند .
دی این بین می توان به فرهنگهای لغت قدرتمند و مفیدی چون9300 عدد از اختصارات علم رایانه, اختصارات از A تا Z , دیکشنری اینترنت, اختصارات چت, دایره معارف مالتی مدیا, دایره معارف شرکت مطرح نرم افزاری پاندا, دایره معارف قدرتمند TCP-IP, دایره معارف عملکرد های PHP , دایره معارف پسوند های تمامی فرمت های فایلها , بازی های الکترونیکی و Win32 API اشاره نمود .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با دولت و علم حقوق:
دایره معرف اروپا و کمیسیون اروپا, دایره معارف مرتبط با مجلس یا پارلمان, دایره معارفی در مورد چگونگی تاسیس جمهوری اسلامی ایران, دایره معارف عبارات و اختصارات NATO و بسیاری دیگر .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با سلامت و طب :
این زیر مجموعه ی بسیار مفید در مجموعه شامل د ایره معارف های متعددی در زمینه های مختلف سلامتی فرد, جامع و علم طب است . شامل فرهنگ هایی در رابطه با طب گیاهی, سلامت کودکان, شرایط و امراض, ناتوانی ها, تناسب اندام, پزشکی, سلام مردان و زنان, سلامت روانی ,تغذیه و رژیم, روابط جنسی و زناشویی و دارو و داروسازی, .... است .
از میان دهها دایره معارف قدرتمند و مطرح این دسته می توان به دایره معارف های چون فرهنگ تغذیه, بیماری های ریه, هضم, دایره معارف دارو, دایره معارف هایی در مورد AIDS, افزایش سن, فشار خون, عبارات و اصطلاحات مرتبط با چاقی, فرهنگ دیابت, فرهنگ اختصارات علوم پزشکی, بیماری های عفونی و آلرژیک, فرهنگ مرتبط با بینایی, فرهنگ دندانپزشکی, سم شناسی, فرهنگ تومور, ترس, غذا , دایره معارف دارو اشاره کرد .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف آموزشی :
دایره معارف هایی در زمینه های تحقیقاتی, آماری, آموزشی, یادگیری و ....
از این بین می توان به دایره معارف مفید آمارهای الکترونیکی و فرهنگ آموزشی میل جنسی و نظریه های مختلف در مورد آن را نام برد .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با سرگرمی :
در این رده بندی موضوعاتی چون کارتون و انیمیشن, رقص, قمار, بازی, طنز, جادو, فیلم و موسیقی, رادیو و تلویزیون قرار دارند .
دایره معارف فیلم و ویدیو , فرهنگ تمامی سری کتاب های هری پاتر, کارتون سیمپسون ها, دایره معارف قماربازان, عبارات و اصطلاحات شرطبندی, دیشکنری عبارات و اصطلاحات دنیای شطرنج , اصطلاحت فنی تئاتر, اطلسی در مورد موسیقی آفریقایی, فرهنگ ماهواره,‌دیش و شبکه , فرهنگ رادیو, فرهنگ بابیلون و بسیاری دیگر از دایره معارف هعای موجود در این شاخه هستند .دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با علم و فن آوری :
در این دسته دایره معارف های متعددی در زمینه های گوناگون علمی یافت می شوند, فرهنگ هایی در زمینه های علم کشاورزی, انسان شناسی و باستان شناسی, فضانوردی, خلبانی, زیست شناسی, شیمی, ارتباطات, علوم رایانه ای, انرژی, مهندسی, ریاضیات و فیزیک .
در این دسته دایره معارف های مفیدی چون فرهنگ حشره شناسی, باستان شناسی, دایره معارف اصطلاحات و عبارات فیزیک و فضانوردی, انرژی خورشیدی, فرهنگ گیاه شناسی, فرهنگ مهندسی محیط زیست, دایره معارفی در مورد تمامی پرندگان زمین, انواع جغد ها , عناصر شیمی , فرهنگ الکتروشیمی, دایره معارف زمین شناسی, دایره معارف اتومبیل و عبارات ریاضی و فیزیک وجود دارند .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با جامعه و فرهنگ :
دایره معارف هایی در رابطه با خانواده, جرم, مد , اخلاقیات, حیوانات, روابط مشروع و نامشروع و .... در این رده وجود دارند.
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با ورزش و تفریح :
دایره معارف قدرتمند جام جهانی 2006 همراه با جزییات کامل .
دایره معارف تمامی ادوار بازی های المیپیک.
دایره معارف کامل هنرهای رزمی و عبارات و اصطلاحات رشته های مختلف رزمی و آسیای شرق .
فرهنگ فوتبال.
دایره معارف بازیکنان مطرح فوتبال دنیا .
دایره معارفی در رابطه با زبان گل ها و چندین فرهنگ لغت مفید دیگر .
دیکشنری ها و دایره معارف های مختلف مرتبط با مناطق مختلف جهان:
در این رده بندی اطلاعات و فرهنگ هایی در رابطه با بخش های مختلف دنیا قرار دارد .
دایره معارف هایی چون پیش شماره های تلفن تمامی کشور های دنیا و نقشه های تمامی کشورهای دنیا همراه با دادن آمار آنها از برارین های این رده بندی می باشند .
آیا Babylon Pack 2008 تنها از بابیلون و دیکشنری های ارزشمند آن تشکیل شده است ؟
خیر! ما برای شما عزیزان برخی از بهترین و پرکاربردترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را قرار دادیم تا در کمک پیشرفت علمی کاربران خدمتی هرچند کوچک انجام داده باشیم. دیکشنری های دیگر گنجانده شده در این مجموعه ی ارزشمند :
- پکیج عظیم دیکشنری های سخنگوی شرکت Lingvosoft شامل دیکشنری های مترجم سخنگوی 25 زبان زنده دنیا !
دیکشنری های سخنگوی فارسی، عربی، ترکی، ترکی آذربایانی، بلغاری، چینی سنتی و نوین، کرواتی، چک، هلندی، یونانی، هبری، مجاری، اندونزیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، لهستانی ،پرتغالی، رومانیایی، روسی، اسلواکیایی، فیلیپینی، تایلندی، اکراینی و ...
دیکشنری قدرتمند انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی آراد .
دیکشنری قدرتمند انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی نسخه 2 .
TD Dictionary : دیکشنری ساده , مفید و منحصر به فرد که با قرار گیری در محیط Notepad این نرم افزار را به یک مترجم تبدیل می کند و با کلیک بر روی هر کلمه معنای آن در بالا مشخص می شود

فروشنده: مجموعه بازی ها

قیمت: 3,700 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری بابیلون7، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد